2014. augusztus 8., péntek

Cassandra Clare könyvek ~ Amnestia S.

Sziasztok, mivel egy ideig Cassandra könyvei lesznek terítéken, így arra gondoltam, megkönnyítem a dolgotokat, ha szabad így fogalmaznom. Még is mire gondolok? Ha valakinek megtetszik az ajánló esetleg kritika,- ki minek nevezi- akkor, nem biztos, hogy letudja egyből kapni a szekrényről az adott könyvet és az sem, olyan biztos, hogy az interneten eltudja olvasni ezeket, hisz, elég ritkán kerülnek fel, hamar és egyben - minden oldalt tartalmazva, - az a bizonyos könyv, amit elszeretnél olvasni. Így arra gondoltam, hozok nektek, Cassandra Clare könyveket, méghozzá a Végzet ereklye sorozat pár könyvét.Ha a letöltés után nem tudod megnyitni a könyvet, akkor valószínűleg a géped, nem rendelkezik egy adott programmal, amit az Adobe Reader-rel könnyen kiküszöbölhetsz. Ezt a programot megtalálod az Origo Szoftverbázison, könnyen és egyszerűen letöltheted! Akkor lássuk a könyveket! Ha bármelyiket le töltötted, kérlek jelezd!

Ölel, Amnestia S.



































2 megjegyzés:

  1. Köszi, mer nagyon régóta leakartam őket tölteni de sosem találtam meg őket, én béna. Nagyon köhi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Beth!

      Örülök, hogy hasznodra vált a bejegyzés, jó olvasást hozzá!

      Ölel, Amestia S.

      Törlés

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów